Téměř každý internetový obchod je zaregistrován a inzeruje na zbožových srovnávačích Heuréka.cz/sk, Zboží.cz a dalších menších zbožových srovnávačích. Výhodou je bezpochyby nízká cena prokliku návštěvníka na internetový obchod a ve výsledku i vynaložení menších nákladů na získání objednávky v porovnání s ostatními marketingovými kanály.

Přesto má většina internetových obchodů mezery ve využití veškerých možností a příležitostí, které vám tyto systémy mohou přinést.

Součástí spolupráce na správě zbožových srovnávačů je pravidelná optimalizace datových feedů, zasílaných z internetového obchodu na tyto srovnávače, v podobě správného párování produktů, nastavení veškerých technických aspektů a možností srovnávačů, ale především aktivní vyhodnocování inzerce na bázi konkrétních produktů.

Jsem certifikovaným specialistou na zbožové srovnávače od společnosti Mergado —> Přejít na profil na Mergado.cz