Ve dnech 22. a 23. listopadu jsem se zúčastnil výborného Marketingu Festivalu v brněnském Janáčkově divadle. Pokud jste také účastníkem této akce, jistě víte jak výborná byla. Proč si ji tedy nepřipomenout těmi nejlepšími tweety z prezentací všech speakerů.

CYRUS SHEPARD – JAK SE PŘIZPŮSOBIT ZMĚNÁM ALGORITMU GOOGLE? JAKÁ BUDE BUDOUCNOST VYHLEDÁVÁNÍ A ONLINE MARKETINGU?

JAN ZDARSA – DISPLAY REKLAMA JAKO NÁSTROJ VÝKONNOSTNÍHO MARKETINGU

Phil NOTTINGHAM – SEGMENTACE A PERSONALIZACE – VIDEO MARKETING STRATEGIE PRO ROK 2014

MILLIE KHANA- BE SOCIAL, THE INDIAN WAY

https://twitter.com/liskajuniorka/status/403841413239955456

MICHAEL KING – JAK SE VYPOŘÁDAT S (NOT PROVIDED)

AURELIE POLS – RETARGETING & OCHRANA SOUKROMÍ: 5 TIPŮ JAK SE VYHNOUT (LEGISLATIVNÍM) PROBLÉMŮM

BRIAN CARTER – SOCIAL MEDIA KEYNOTE: TRENDY A NEJLEPŠÍ STRATEGIE V ROCE 2013

ONDŘEJ SLÁMA – ROK S YOUTUBE VIDEOREKLAMAMI V ČECHÁCH

KATE MORRIS – POKROČILÉ STRATEGIE TVORBY OBSAHU

MAREK PROKOP – CO SPOJUJE SEO, UX A COPYWRITING? PERSONY A UŽIVATELSKÉ SCÉNÁŘE.

GILIAN MUESSIG – KEYNOTE: ČEKÁ NÁS REVOLUCE V DIGITÁLNÍM INBOUND MARKETINGU?

MATTHIAS BETAG – PROBLEMATIKA MĚŘENÍ KONVERZÍ VE SVĚTĚ MULTI-CHANNEL, MULTI-DEVICE, MULTI-PLATFORM

PETRA BRODILOVÁ – OPTIMALIZUJTE ADWORDS CHYTŘEJI NEŽ OPIČKY

PAVEL JAŠEK – POMEZÍ WEBOVÉ ANALYTIKY A „TĚCH OPRAVDOVÝCH“ DAT

PHIL PEARCE – BLACKHAT ANALYTICS

NEIL PATEL – KISSMETRICS: 400 000 NÁVŠTĚV / MĚSÍC: JAK VYTVOŘIT SKUTEČNĚ ÚSPĚŠNÝ FIREMNÍ BLOG?

JAN PODZIMEK – SOCIÁLNÍ SÍTĚ – 3 ROI BONBÓNKY PRO VÁS

LUKASZ ZELEZNY – EFFECTIVE TRAFFIC & PEARSON’S CORRELATION IN ORGANIC ACQUISITION

EVAN FISHKIN – ENTITY BASED SEARCH & EXPERIENCES

WORKSHOPY

OBECNÉ TWEETY

This Post Has 4 Comments

  1. Pingback: Marketing festival a Adwords | Tomáš Bzirský - Blog

  2. Pingback: Jaký byl brněnský Marketing Festival? » ItZpravodaj.cz

  3. Pingback: Marketing Festival - Spełnił się czeski SEM Jindricha Faborsky'ego • Artykuły, News • SprawnyMarketing.pl

  4. Pingback: Magazín Portiscio v listopadu 2013 | Magazín Portiscio

Leave a Comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *